Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

nrCZBoq.png

 

  1. Regulamin forum określa warunki i zasady panujące na forum serwera MMAMT2.pl
  2. Rejestracja oznacza akceptację regulaminu
  3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania
  4. Jeśli Administrator lub Moderator uzna, że kara powinna być wyższa niż w regulaminie, ma prawo do ustalenia jej adekwatnie do sytuacji.
  5. Skargi, zażalenia oraz pochwały powinny zostać kierowane na support.
  6. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum.
  7. Po zablokowaniu jednego konta na stałe, dana osoba może założyć kolejne tylko w przypadku gdy Administrator wyrazi na to zgodę.
  8. Nazwa konta nie może zawierać wulgaryzmów, treści rasistowskich/pornograficznych/religijnych/reklamujących inne serwery/podobnych do osób zespołu Iveya.pl
  9. Nazwa tematu musi być zgodna z zawartością tematu.
  10. Nazwy tematów nie mogą być wulgarne.
  11. Jeżeli temat nie jest odświeżany przez jego autora od 72 godzin (3dni), moderator ma obowiązek przenieść go do archiwum.
  12. Zakazuje się umieszczania w postach linków do innych serwerów, for, treści rasistowskich i wulgarnych oraz łamiących Regulamin Forum.
  13. Zabrania się spamowania postami łamiącymi regulamin.
  14. Zabrania się wrzucania linków do pobrania plików bez skanu.
  15. Zabrania się reklamowania prywatnych serwerów TeamSpeak3/Discord.
  16. Zabrania się podawania danych osobowych innych użytkowników - imienia, nazwiska, adresu, zdjęć oraz innych danych osobowych bez ich wyraźnej zgody.
  17. Niedozwolone jest rozpowszechnianie treści naruszających dobra osobiste osób trzecich (w tym innych użytkowników Forum) lub zagrażających naruszeniem takich dóbr osobistych;
  18. Sygnatura może posiadać maks. rozmiar 500x200.
  19. Sygnatura nie może prezentować pornografii, reklam, rasizmu, wulgaryzmów, wizerunków innych osób.
  20. Zdjęcie profilowe nie może prezentować pornografii, nagości, "zboczonych rzeczy", wulgaryzmów, rasizmu, wizerunku innych osób.
  21. Tematy w dziale "Propozycje" bez dodanej ankiety będą przenoszone do kosza, a posty typu "jestem za"; "na tak" nagradzane warnami.




Regulamin Czatu

 

  1. Zabrania się obrażania Administracji oraz innych użytkowników forum.
  2. Zabrania się nadużywania wulgaryzmów
  3. Zabrania się spamowania emotikonami
  4. Zabrania się wklejania linku do tematu, który dotyczy sprzedaży/kupna/wymiany/wyceny
  5. Zabrania się handlowania na sb, ogłaszania sprzedaży, itp.
  6. Zabrania się promowania swoich filmów/kanałów w serwisie youtube
  7. Zabrania się pisania więcej niż 3 wiadomości pod rząd
  8. Zabrania się reklamowania innego serwera / forum / teamspeak3
  9. Zabrania się rozmów na temat innych serwerów metin2
  10. Reklamowanie lub udostępnianie linków do stron erotycznych, stron komercyjnych, łamiących Regulamin forum będą surowo karane
  11. Zakazuje się publikowania treści o charakterze wulgarnym, pornograficznym, homofobicznym, nazistowskim, rasistowskim, antysemickim i tym podobnym
  12. Dostęp do Chatboxa może zostać odebrany Użytkownikowi wskutek jego nagannego zachowania na czas określony lub na stałe.
  13. Decyzja Administratora jest ostateczna.





 

Administracja forum zastrzega sobie prawo do edycji Regulaminu.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...